Tuščia kabina. Kada skraidysime bepiločiais lėktuvais?

2018 10 17 15:16

Aviacijos kompanijos, nepaisydamos didelių galimų sutaupymų, prie skrydžių su vienu pilotu, ar iš vis be piloto, pereiti neskuba dėl neigiamos keleivių nuomonės.

Iki praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio tolimuose lėktuvų reisuose buvo būtini bent trys pilotai ir keturi varikliai. Dabar su lėktuvais susitvarko ir du pilotai. Be to, netgi tolimiausiuose maršrutuose (ilgesniuose, nei 17 valandų ore) prižiūrinčios organizacijos leidžia naudoti vos du variklius, o ne keturis. Nesunku įsivaizduoti, kad netrukus prie šturvalo liks vos vienas pilotas. Negana to, panašu, kad netoli ta diena, kai komerciniai laineriai skris iš vis be žmonių kabinoje.

Iš karto kelios kompanijos – nuo aerokosminės pramonės gigantų „Boeing“ ir „Airbus“ iki mažutėlių startuolių – stengiasi išspręsti tą patį galvosūkį: kaip priartinti žmoniją prie kitos aviacijos kartos, kur pilotas nebebus svarbiausias, o lėktuvai ims keistis skrydžio duomenimis tarpusavyje be žmogaus dalyvavimo? Ir svarbiausia – kaip išlaikyti aukštą saugumo lygį.

Tuščia kabina. Kada skraidysime bepiločiais lėktuvais?

Skaitykite daugiau: http://www.elektronika.lt/straipsniai/ivykiai/65547/.

Inf. šaltinis: Technologijos.lt

Į viršų | Skyrius: Robotikos naujienos | Autorius: error | del.icio.us | RSS 2.0 sąsaja |

Jūsų komentaras