Vandenilio elementai – perversmas dronų technologijose?

2015 05 25 08:55

Šiuolaikiniai vartotojų klasės dronai susiduria su ribotos energijos problema. Jų kompaktiškos baterijos savyje talpina nedidelį kiekį elektros, o didesnių baterijų naudojimas neigiamai atsilieptų skraidyklės svoriui. Tai padaro dronų skrydžio laiką itin ribotą.

Šiai problemai išeitį siūlo kompanija „Horizon Unmanned Systems“. Ji savo sukurtame drone panaudojo novatorišką vandenilio degimo sistemą.

Gerai įkrauti standartiniai kvadrokopteriai gali skraidyti maždaug pusvalandį. Tuo tarpu „Horizon“ sukurta „Hycopter“ bepilotė skraidyklė ore turėtų išsilaikyti net dvi valandas, kartu su savimi gabendama vieno kilogramo svorio krovinį. Visa tai tapo įmanoma, dėka „Horizon Unmanned Systems“ sukurto itin lengvų kuro elementų, bei dviejų drone įmontuotų vandenilio talpyklų.

Dronas energijos gauna iš vandenilio bei deguonies reakcijų. Metalinė plokštė „ištraukia“ elektronus iš vandenilio atomų. Vėliau vandenilis jungiasi su deguonimi, kaip išmetamąjį produktą sudarydamas vandenį. „Ištrauktieji“ elektronai panaudojami drono elektros energijai.

Vandenilis – tai dujos, todėl jo talpyklos, įmontuotos drone, neprideda didelio papildomo svorio. Skraidyklėje naudojamos vandenilio atsargos sveria vos daugiau nei 110 gramų. Anot dronų kūrėjo, šių atsargų pakanka sukurti tiek pat energijos, kiek sukaupiama 3 kilogramų ličio jonų baterijoje.

Kiek vėliau šiais metais „Horizon Unmanned Systemas“ planuoja atlikti keturių valandų trukmės skrydžių bandymus. „Hycopter“ drono koncepcija jau buvo pristatyta bepilotėms transporto priemonėms skirtoje parodoje, Džordžijoje (JAV).

Inf. šaltinis: Robotika.lt

Į viršų | Skyrius: Robotikos naujienos | Autorius: error | del.icio.us | RSS 2.0 sąsaja |

Jūsų komentaras