„Digibank“: botai, dirbantys vietoje bankininkų
2016 06 01 12:03Dirbtinio intelekto (DI) platforma Indijoje perėmė visas banko funkcijas.
Indai dabar gali atsidaryti banko sąskaitą banke, kuris pasiekiamas tik per mobiliuosius įrenginius. Platformos „Digibank“ programos gali atsakyti į tūkstančius vartotojų klausimų.
Platformą sukūręs startuolis „Kasito“ gimė iš tos pačios kompanijos, kuri sukūrė „Apple Siri“.
„Dabar dažnai galvojame, kad, jeigu į klausimus atsako botai, juos labai lengva „užlaužti“. Tereikia užduoti nestandartinį klausimą, kuriam jie neturės atsakymo. Mes darome platformą, kuri gali įsitraukti į tikrus pokalbius su klientais“, – pasakoja „Kasito“ atstovas Droras Orenas.
Vadinamieji „chatbots“ nėra naujiena. „Facebook“ pristatė juos jau prieš mėnesį, tačiau dabar naudojamos programos yra tikrai netobulos, jas lengva apgauti.
„Mūsų sistemoje galite klausti klausimų, kurie nėra standartiniai. Mūsų botas patars jums, ką daryti, kaip tiksliau atlikti tai, ką norite“, – aiškina D. Orenas.
„Kasito“ DI sistema mokėsi iš tūkstančių tikrų pokalbių su bankų klientais. Be to, „Digibank“ platforma vienu metu gali atlikti itin daug užduočių. Tarkime, jeigu pokalbio viduryje klientas užduos klausimą, galbūt visiškai nesusijusį su prieš tai plėtota tema, sistema greičiausiai bus pajėgi į tą klausimą atsakyti.
Botai naudojami vis daugiau ir daugiau sričių, tačiau tik dabar jie ima žengti ir į finansų srit. Net RBS planuoja pradėti naudoti DI sistemą „Luvo“, kuri padėtų klientams atlikti paprastas užduotis.
„Digibank“ yra pirmoji platforma, kuria bus atliekamos visos užduotys, ne tik kai kurie pavedimai.
Inf. šaltinis: Robotika.lt