Robotinių siurblių rinka 2020 metais išaugs iki 2,6 mlrd. dolerių

2015 01 15 08:01

2013 metais robotizuotų siurblių buvo parduota už 981 mln dolerių. Pagal naujausias prognozes, robotų-siurblių rinka 2020 metais išaugs iki 2,6 mlrd dolerių. Kodėl? Todėl, kad šie automatizuoti aparatai efektyviai ir kokybiškai išvalo patalpas be jokio žmogaus įsikišimo. Robotai-siurbliai ypač tinka tiems žmonėms, kurie turi mažai laiko rūpintis savo namų švara.

Pernai atlikta robotų-valytojų rinkos analizė rodo, kad robotizuoti siurbliai yra populiarūs visame pasaulyje. Pasak tyrimų grupės, kuri atlieka įvairius tyrimus su robotais-siurbliais, 2013 metais šių prietaisų pardavimai buvo maži palyginus su tais skaičiais, kurie bus pasiekti iki 2020 metų. Namų robotikos rinką planuojama praplėsti iki 9 mlrd dolerių, kai kiekvienuose namuose bus vienas arba daugiau robotų-valytojų.

Robotinių siurblių rinka 2020 metais išaugs iki 2,6 mlrd. dolerių

Robotai-valytojai greitai įgavo žmonių pasitikėjimą. Didžiausias mobilių namų robotų privalumas – automatizuotas darbo procesas, kurio dėka žmonės sutaupo laiką ir jį gali praleisti su savo šeima. Pasak robotikos specialistų, kurie kuria robotizuotus valytojus, tai nepakeičiamas prietaisas buityje.

Automatizuotų sistemų dėka robotai-siurbliai gali dirbti kiekvieną dieną ir palaikyti švarą namuose. Robotai-siurbliai kasmet tobulinami, kuriamos naujos technologijos, taip pat atsižvelgiama į klientų poreikius. Rinkos lyderių gaminiai ir toliau sėkmingai konkuruoja. Nauji produktai, didėjantis funkcionalumas, įspūdingi dizainai, ilgesnis veikimo laikas – visi šie robotinių siurblių vystymo procesai tęsis ir ateityje.

Savo rabotinių siurblių rinkos dalį atsirėžti siekia tokios kampanijos kaip „Coroware“, „Dyson“, „Electrolux“, „Fluidra“, „Google“, „Hanool Robotics“, „Hayward“, „iRobot“, „Karcher“, „KumoTek“, „Kyosho“, LG, „Lilin Group“, „Mamirobot“, „Matsutek“, „Metapo“, „Microbric“, „Miele“, MSI, „Neato Robotics“, NEC, P3, „Parallax“, „Pentair“, „Samsung“, „Surveyor“, „Yujin Robot“, „Zodiac Pool Systems“, „Toshiba“, „Ecovacs“ ir „Philips“.

Pagrindiniai konkurencingi faktoriai robotų-siurblių rinkoje yra našumas, produkto kaina, akumuliatoriaus galingumas ir bendra eksploatuojamos sistemos vertė. Produktai konkuruoja dėl naudojimo paprastumo, integravimosi su esama namų įranga, kokybės, patikimumo, klientų palaikymo, prekės ženklo ir reputacijos.

Su robotika susijusios inovacijos, pagerina paklausą. Robotų naudojimas buityje tampa vis priimtinesnis. Šių produktų įvairovė didžiulė. Techninių komponentų tobulinimo dėka robotų kainos mažėja ir jie vis labiau prisitaiko prie įvairių valymo užduočių.

Inf. šaltinis: Robotika.lt

Į viršų | Skyrius: Robotikos naujienos | Autorius: error | del.icio.us | RSS 2.0 sąsaja |

Jūsų komentaras