Kas yra „Google“ tinklas?
2011 08 24 22:52„Google“ tinklas yra didelė svetainių ir kitų produktų, pvz., el. pašto programų ir tinklaraščių, kurie bendradarbiauja su „Google“ pateikdami „AdWords“ skelbimus, grupė. Reklamuotojams suteikiama parinktis rodyti skelbimus „Google“ ir „Google“ tinkle be jokio papildomo mokesčio.
„AdWords“ skelbimai įdedami remiantis paieškomis arba svetainių turiniu, todėl „Google“ tinklas sudarytas iš dviejų sudedamųjų dalių: Paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklų.
Kas sudaro „Google“ tinklą?
Nuolat plečiame tinkle esančių svetainių ir produktų skaičių, taikydami kokybiškas paslaugas, internetinę „Google AdSense“ programą ir „DoubleClick Ad Exchange“. Dalyvaujančios svetainės turi atitikti „Google AdSense“ standartus.
Pagal raktinius žodžius taikomi skelbimai
Be rodymo „Google“ paieškos rezultatuose, „AdWords“ reklamuotojai kampanijas su raktiniais žodžiais gali automatiškai rodyti „Google“ tinkle.
„Google“ paieškos tinklas
Skelbimai taikomi pagal naudotojo paieškos terminus. Pvz., jei „Google“ remiamame paieškos variklyje, pvz., AOL.com, ieškosite „itališkos kavos“, šalia paieškos rezultatų matysite su kava susijusius skelbimus.
„Google“ vaizdinės reklamos tinklas
Teksto, vaizdo, vaizdo įrašų ar raiškiosios medijos skelbimai taikomi pagal raktinių žodžių sąraše nurodytas temas, o ne pagal konkrečius raktinius žodžius. Galite taikyti pagal svetaines, bendradarbiaujančias su „Google“, (vaizdinės reklamos partnerių svetaines), „YouTube“ ir konkrečias „Google“ ypatybes.
Sužinokite daugiau apie „Google“ vaizdinės reklamos tinklą.
- Pagal paskirties vietas taikomi skelbimai Vaizdinės reklamos tinkle: paskirties vietos yra kitoks skelbimų grupių taikymo būdas. Pridėdami paskirties vietų prie skelbimų grupių, reklamuotojai gali pasirinkti svetaines, kuriose norėtų rodyti skelbimus, arba padidinti kainos pasiūlymą svetainėms, atitinkančioms skelbimų grupės raktinius žodžius.Sužinokite daugiau apie paskirties vietas.
- Auditorijų pridėjimas prie Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos: taikydami pakartotinę rinkodarą galite pasiekti žmones, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje, ir konkretiems žmonėms taikyti konkretų pranešimą. Šiuos pranešimus naudotojams galite rodyti, kai jie naršo svetaines „Google“ vaizdinės reklamos tinkle. Pakartotinė rinkodara – tai reklamavimo pagal interesus funkcija, galima „Auditorijų“ skirtuko lape.Sužinokite daugiau apie auditorijų pridėjimą prie kampanijų.
- Vaizdinės reklamos tinklo kainos pasiūlymai: be to, galite pasirinkti įgalinti Vaizdinės reklamos tinklo kainos pasiūlymų funkciją. Ją naudodami „AdWords“ reklamuotojai gali nustatyti vieną kainą, kai skelbimai rodomi „Google“ ir Paieškos tinklo svetainėse, ir kitą kainą, kai jie rodomi „Google“ vaizdinės reklamos tinkle.Sužinokite daugiau apie Vaizdinės reklamos tinklo kainos pasiūlymus.
Nustatymas vietos, kur norite, kad būtų rodomi skelbimai
Esant naujoms pagal raktinius žodžius taikomoms kampanijoms automatiškai pasirenkamas paskirstymas „Google“ tinkle, todėl jei norite, kad skelbimai būtų rodomi Paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklų svetainėse ir produktuose, jums nieko nereikia daryti. Rekomenduojame taikyti ir pagal Paieškos, ir pagal Vaizdinės reklamos tinklą. Kad gautumėte didžiausią IG iš abiejų, peržiūrėkite patarimus, skirtus Paieškos tinklui ir Vaizdinės reklamos tinklui.
Galite koreguoti kampanijos nustatymus, kad ji būtų rodoma tik Paieškos tinkle arba tik Vaizdinės reklamos tinkle.
Sužinokite, kaip žiūrėti arba redaguoti paskirstymo nuostatas.
Kiti naudingi patarimai
Kiti „Google“ tinklo faktai, kuruos galbūt norite žinoti:
- Reklamuojant „Google“ tinkle netaikomas joks papildomas mokestis.
- Kai rodote skelbimus Vaizdinės reklamos tinkle, galite naudoti papildomų formatų skelbimus, pvz., vaizdo ir vaizdo įrašų skelbimus.
- Kai kuriose „Google“ tinklo svetainėse ir produktuose rodoma tik po tris aukščiausią poziciją užimančius skelbimus viename puslapyje. Kuo aukštesnė vidutinė skelbimo pozicija, tuo dažniau jis rodomas.
- Visos dalyvaujančios svetainės turi atitikti „Google AdSense“ politiką.