Paieškos sistemoje „Google“ – paieška balsu ir vaizdu

2011 10 15 17:26

Antradienį San Franciske vykusioje konferencijoje „Google“ pareiškė sukūrusi vaizdu ir garsu paremtą paieškos būdą kompiuteriu. Tai, kuo jau anksčiau naudojosi išmaniųjų telefonų vartotojai, taps prieinama ir sėdintiems prie stalo, skelbia CNN.

Tavo balsas – kompiuteriui ne svetimas

Balso atpažinimui skirtą mikrofono mygtuką, esantį dešinėje paieškos laukelio pusėje, antradienį jau galėjo matyti dalis Google.com svetainės lankytojų. Kompanijos atstovų teigimu, šiuo „įrankiu“ kol kas gali naudotis tik „Google Chrome“ interneto naršyklės vartotojai, tačiau tikimasi, kad ir kitų naršyklių ir programinės įrangos kūrėjai netrukus taip pat įsidiegs tokią paieškos technologiją.

Kaip ir „Android“ išmaniųjų telefonų turėtojai ar „Google“ programėlę į „iPhone“ įsidiegę „ieškotojai“, Google.com svetainės lankytojai sėdėdami prie kompiuterių į mikrofoną ištars reikiamos paieškos frazę ar užklausą ir gaus reikiamą „atsakymą“.

Kol kas balso atpažinimo sistema sparčiu darbu ir teisingais rezultatais pasigirti negali – atpažįsta vos kelis skirtingus anglų kalbos akcentus. Pasitaiko atvejų, kai net ir pavieniai žodžiai sistemai tampa „kliūtimi“.

Užuomaršom - kur buvai ir kieno katiną vedžioji

Google“ paieškos vadovės Johannos Wright teigimu, vaizdo paieškos funkcija turėtų pradėti veikti jau po keleto dienų: „Kiekvienas vaizdas turi savo istoriją, o mes jums padėsime tą istoriją atsekti“, - teigė kompanijos atstovė.

Vaizdų paieškos sistema padės nustatyti, kokia jūsų įkeltoje nuotraukoje nufotografuota vieta, kur su šeima atostogavote, ir kuo ši vieta išskirtina. Taip pat paieškos sistema turėtų atsekti, „viruso“ greičiu internete plintančios išmargintos įvairiausiais aprašymais nuotraukos istoriją – nuo ko gi viskas prasidėjo…

J. Wright teigimu, ši paieškos sistema remiasi atpažinimo technologija, kurioje taikoma gausybė „Google“ patentuotų algoritmų, tačiau veidų atpažinti ši sistema neleis.

Dar vienas „Google“ pasiekis - „Instant Pages“ funkcija, leisianti paieškos sistemos vartotojams taupyti laiką. Sistema automatiškai įrašys surastą paieškos rezultatą į kompiuterio atmintį.

Bandomąją versiją „Google Chrome“ vartotojai galės išbandyti dar šią savaitę.

Keletas nuorodu jums pabandyti:

Ieskot pagal nuotrauka

Ieskot pagal balsa

Skyrius: Google Naujienos | Autorius: leonlewis | Komentuoti

Kas yra „Google“ tinklas?

2011 08 24 22:52

„Google“ tinklas yra didelė svetainių ir kitų produktų, pvz., el. pašto programų ir tinklaraščių, kurie bendradarbiauja su „Google“ pateikdami „AdWords“ skelbimus, grupė. Reklamuotojams suteikiama parinktis rodyti skelbimus „Google“ ir „Google“ tinkle be jokio papildomo mokesčio.

„AdWords“ skelbimai įdedami remiantis paieškomis arba svetainių turiniu, todėl „Google“ tinklas sudarytas iš dviejų sudedamųjų dalių: Paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklų.

Kas sudaro „Google“ tinklą?

Nuolat plečiame tinkle esančių svetainių ir produktų skaičių, taikydami kokybiškas paslaugas, internetinę „Google AdSense“ programą ir „DoubleClick Ad Exchange“. Dalyvaujančios svetainės turi atitikti „Google AdSense“ standartus.

Pagal raktinius žodžius taikomi skelbimai

Be rodymo „Google“ paieškos rezultatuose, „AdWords“ reklamuotojai kampanijas su raktiniais žodžiais gali automatiškai rodyti „Google“ tinkle.

„Google“ paieškos tinklas

Skelbimai taikomi pagal naudotojo paieškos terminus. Pvz., jei „Google“ remiamame paieškos variklyje, pvz., AOL.com, ieškosite „itališkos kavos“, šalia paieškos rezultatų matysite su kava susijusius skelbimus.

„Google“ vaizdinės reklamos tinklas

Teksto, vaizdo, vaizdo įrašų ar raiškiosios medijos skelbimai taikomi pagal raktinių žodžių sąraše nurodytas temas, o ne pagal konkrečius raktinius žodžius. Galite taikyti pagal svetaines, bendradarbiaujančias su „Google“, (vaizdinės reklamos partnerių svetaines), „YouTube“ ir konkrečias „Google“ ypatybes.

Sužinokite daugiau apie „Google“ vaizdinės reklamos tinklą.

Nustatymas vietos, kur norite, kad būtų rodomi skelbimai

Esant naujoms pagal raktinius žodžius taikomoms kampanijoms automatiškai pasirenkamas paskirstymas „Google“ tinkle, todėl jei norite, kad skelbimai būtų rodomi Paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklų svetainėse ir produktuose, jums nieko nereikia daryti. Rekomenduojame taikyti ir pagal Paieškos, ir pagal Vaizdinės reklamos tinklą. Kad gautumėte didžiausią IG iš abiejų, peržiūrėkite patarimus, skirtus Paieškos tinklui ir Vaizdinės reklamos tinklui.

Galite koreguoti kampanijos nustatymus, kad ji būtų rodoma tik Paieškos tinkle arba tik Vaizdinės reklamos tinkle.
Sužinokite, kaip žiūrėti arba redaguoti paskirstymo nuostatas.

Kiti naudingi patarimai

Kiti „Google“ tinklo faktai, kuruos galbūt norite žinoti:

Skyrius: Google Naujienos | Autorius: leonlewis | Komentuoti