Latvija again

liepa 20th, 2009

Nujaučiant artėjančias atostogas (o kažką išvarius neapmokamų), nusprendėme dar kartelį nulėktį į Rygą ir sutvarkyti neužbaigtų reikaliukų. Kelionė vyko liepos 3-6 dienomis. Viešbutį, kaip visada rezervavome per booking.com (pigiau nei vietoj ieskot). Jaunėlis likęs pas tėvelius, tad laisvai galima keliaut kiek panorėjęs ir kur panorėjęs. Žinoma,  kadangi esame mėgėjai spręsti įvairias užduotis, tai ir šiai kelionei buvome pakankamai pasiruošę ir prisprendę užduočių. Visko nepaminėsi, bet įdomiausius momentus norėtusi paminėt.

Lietuvoj surinkę po ranka papulusius Travelius, penktadienio popietę išlėkėme savo bolidu link pasienio.

Pakeliui sustojame prie Istros oro uostos. Lėktuvėliai gražiai atrodo.

Viskas būtų gerai, bet labai nepatiko šalia stovintis užrašas

Pabandyk kojomis ieškant surasti tą lobį. Neslėpkime gal lobių ten, kur negalima..

Pro šalį žinoma nepavyko palikti Panevėžio TB Hotelio, apsidilginę kojas, apkandžioti išalkusių kraujasiurbių ramybėje palikę Nevėžį, nuskubėjome toliau, Biržų link.

Truputį nesisekė Pabiržėje.. Pirmiausiai Pabirzes bažnyčios teritorijoje slampinėjom slampinėjom, lobio neradom, bet radom kai ką kitko…

Užhipnotizuoti bažnyčios teritorijos gyventojos nerandame ir prie kapinių paslėpto lobio.
Nušluojame kas pasitaiko po ranka Biržuose, palikdami šį bei tą kitam kartui. Ir labai skubame į Skaitskalnę, nes labai norisi aplankyt Skaistkalne Sink holes. Aprašyme rekomenduojama naktimis nebevarinėti ten, nes tuos smegduobės randas privačiose teritorijoje ir naktiniai lankytojai gali būti nesuprasti :)

Pakeliui užsukame prie Girnų muziejaus, nes parašyta, kad lobis atnaujintas, padėtas kitoj vietoj tik nėra koorrdinačių. Pabandę paieškoti, surandame. Taip pat lobyje buvo Jeepo travelis, kuris jau pažymėtas, kad pamestas. Smagu rasti ir prikelt iš numirusių. O dra smagiau, kad į Laviją jau vežamės kitą Jeepą :)

na, bet mūsų laukia smegduobės. vrgais negalais atliekame visas užduotis. Įdomu taip pat paskaityti įdomias istorijas apie smegduobių atsiradimą.

Nuvažiavę Rygon į viešbutį, užkandę ir pailsėję, dra vakare išlėkėm į miestą šio bei to paieškot. Jau ne pirmą kartą ieškodami Sveta Jezus luteranu baznycia pamatėme, kad prie mūsų prieina diedas. Pasirodo estas geocacheris. Lobio ieško be GPS atsižymėjęs ant mapo. Jam rodė kitoj gatvės pusėj. Paieškoję dar kiek laiko kartu traukiame link centro. Susišnekėti sekas sunkiai, nes jis nei rusiškai nei angliškai nemoka. t.y. moka žymiai blogiau nei mes :)

Kitą dieną važinėjamės ten atgal. Užsukame prie Virtual Kurtenhof

Lobis prie geležinkelio

O šitam lobiui Near Salaspils death camp ištraukti reikėjo šliaužti pro ta tuneliuka iki jo vidurio :)

Ieškojome bažnyčios (Sv.Jura baznica), o radome..

Rausėmės gal 10 min kol suradom šituose griūvėsiuose dėžutę

Dar va toks vieno mysteriuko konteineris

Laikas pietums. Sustojame prie Secret radio, užkandame ir einame ieškot. Tai, ką randame pranoksta visus lūkesčius. Išradingas slepsnis :)
Už tvoros:

Konteineriukai:

Kur čia tas lobis?

Smagu.
O štai čia irgi įdomus konteineriukas:

Kartais pasitaiko tik tokių muglių

Tiesa, ly2kw Pasagėlę reik padėt. Tam geriausiai tinka Resnie Putni. Knygos negavome. Teko biški pavargti su sprendimu. Iš pirmo karto nerandame. Tik grįžę viešbutyn, paskaitom įdėmiau aprašymą. O gi “cache location is 102m at 356 degree bearing from the calculated point” Ot. Kaip čia dbr tą bearingą nustatyt :) Truputį paeksperimantavę, pagrybavę, patikrinę potencialių keletą vietų. Lobį randame gal 108 m. nuo nustatytų koord. Valio :) Pasagėlė tęsia kelionę gražiame parke.

Važiuodami kažkur pro šalį, užsukame paimti Anninmuiža. 1,5/1,5 atrodo bus pigiau grybo. Dėja atėję pamatome, kad terrainas ne visai toks 1,5, prie kokio mes pripratę ir pasiekti nuo žemęs nebepavyks. Leidžiames į priemonių paieškas. Paieškos buvo sėkmingos :)

Aišku vien ant kėdutės atsistot neužteko, teko lipti ant atlošo ir sugrust puse rankos i ta skylę :)

Prikolna.

O štai dabar supratom, kodėl latviai tokie laipiotojai :) Net  nuo mažens jie prie to pratinami!

Eidami pro tą parką surandame labai įdomų konteineriuką

Važiuodami pro Lozmetejkalns 2 ruošėmės pravažiuot pro šalį. Visgi 2/2. jau manėm teks kur kartis aukščiau, tai negaišim laiko. Tačiau pamatę tokį bokštą, pamanėm, kad čia vieni juokai ir įveiksim.

Taip bokštą tai įveikėm pigiau grybo, bet veltui. Tik gražų vaizdelį pamatėm.

Lobis buvo paslėptas ant žemės. Tik giliai ir prie pat širšių lizdo :] Nieko, šį kartą su širšėm susitarėm ir nukentėjusiųjų nebuvo :)

Išmalėme vos ne visą ta mišką ir jame esančius lobius. Ypač rekomenduotina lankytis besidomintiems istorija, karu.

Kol lobių ieškojom, mašinoj apsilankė didelė viešnia

Tiesa, dar vieną vakarą besitrindami Rygoj sutikom vietinį geocacherį Krisja, kuris gerai šnekėjo rusiškai.  Drauge suradome gal penketą lobių, pasidalinome patirtimi kaip sakant. Jo vietovės žinios žymiai sutaupė mums laiko :)

Vienu žodžiu nusikalėm, bet buvo smagu :)