NISSAN 200SX tobulinimai
Draugas įsigijo NISSAN’ą kaip sportinį automobiliuką, tad jis ir turi būti sportiškas. Tam, kad jis būtų dar sportiškesnis, reikia šį tą pakeisti. Pavyzdžiui, oro paėmimo sistemos dalis, kurios akivaizdžiai ne tokios, kokių norėtųsi. Kadangi Turbokompresorius buvo pakeistas prieš perkant automobilį, tai reiktų pakeisti tai, kas eina po jo, o tai yra intercooler’is (IC) (kas nežino, tai yra orą, kuris sukėlus slėgį užkaista, aušinantis radiatorius). Darbų eigą pritingiu pasakoti, tad kaip visada kelios nuotraukos:
Aš ir savininkas krapštomės - aš nuiminėju originalų IC, o jis buferį. Tai tik pradžia…
Kažko trūksta? Teisingai - nėra radiatoriaus, vamzdynų ir dar šio to.
Iš kairės Citroen XM 2,1l TD, Originalus, Volvo 740 2,5l TD. Manau dabar aišku, kodėl keitėme
Laisvų apsukų oro paėmimo atšaka - santechnika ir aliumininė savadarbė poveržlė, o kitapus konrveržlė padaryta iš perėjimo 1/4″-1/2″
Prieš antros dienos darbus - visas turtas suneštas į vidų, mašina apardyta viena akimi (mano darbas ) žvelgia į pasaulį. Ardymo darbai baigti, imamės surinkimo.
Viskas savo vietose - darbai baigti.
Dabar sistema sudaryta iš originalių vamzdyno dalių, Mazda 626 iš Passat’o žarnų, Audi turbinos, originalių sensorių, trupučio santechnikos ir Volvo 740 IC. Viskas į savo vietas sudėta pasitelkiant medžio tvirtinimo detales iš “Senukų”. Užtrukome tris dienas, bet antrą kartą padarytume daugiausiai per dvi dienas, nes teko sugalvoti kaip ir kur tvirtinti, kaip pravesti vamzdyną. Įskaitant nuostolius (nuperkam ne tą, ką reikia, sugadinam ) viskas kainavo apie 600lt ir daug darbo.
2006-10-16 23:06
taj jau hibridinis turbo mobilis bent jau sunis kai is daug padaro viena madinam dvarneskom
2006-11-22 00:18
Ir kokie rezultatai? Galetumu pakomentuoti?
2006-11-22 12:46
Nelebai yra ką komentuoti kol kas. Po degimo reguliavimo paaiškėjo, kad kažkokios bėdos su paskirstymo diržu - teks jį perdėti ar net keisti. Dabar šis monstriukas vos paveja Mazda 626F su spausta galva.
Šeip darbai dabar stovi vietoje - nuo tada tik perdažė dureles, bagažinės dangtį ir priekinį spoilerį, pakrapštėm elektrą ir nuorinom sankabą. Panašu, kad šiemet nelabai kas pajudės - garaže darosi šalta.
2006-11-30 01:45
kiek uz masina sumokejai?
2006-12-03 17:17
Pirmi trys žodžiai - “Draugas įsigijo NISSAN’ą”, tad man mašina nieko nekainavo Toks automobiliukas kainuoja apie 3-3,5klt.
2007-01-03 23:37
Aisku. O kaip dabar daraugas vaziuoja? negenda?
2007-03-17 18:43
taj o is kur tokiu ydeju pagavot, kad taip perdaryt ta nissaniuka ?
patys sugalvojot, kad toks hibridas turetu nesveikaj vaziuot, ar gal is kur nors info gavot ?
2007-03-22 23:42
Draugas pasiskaitinėjo nissan forumą ir užsimanė
2007-06-20 08:33
su paemimu oro dar puse bedos, bet ic tai galejot ir graziau tvirtinti (jis nesitabaluoja visai ? atrodo nestabiliai)
termomova nepasieks radiatoriaus ?
slangas siulau pakeist i vambzdzius - uab karusele nebrangiai parduotu.
sekmes
2007-07-03 23:43
seip del interkulerio didesnis tai nereiskia geresnis nes audi turbina tai per maza slegi dar duoda kad ji uzpumpuotu bendroj sumoj gal galia simboliskai ir padideja bet drage su standartiniu modeliuku nlb.
seip pakelti galia geriausei padaryti tiesiogini ismetima ir sumontuoti didesni sportini rezonatoriu ir isiurbime sportini filtriuka
o bowas yra pas drauga???
2007-08-27 21:58
o jei ne paslaptis nuo kokios audi deta turbina, tiksliau koks trubinos pavadinimas
2008-01-25 13:44
Sweikas, siaip visai nieko tas jusu projektas, bet kam ju s Audi turbina dejot, Nissan’o taigi daugiau ipucia, beto, kazin ar viskas veiks, nes nieko nebuvo rasyta apie variklio bloko derinima, o jei turbina ne ta, tai jau ir problemos…
Su degimu jum, viskas gerai, tik laisvo oro srauto matuoklis kitus parodymus i kompa duoda ir dirba nebe taip Siaip maladiec, galvoti vaikiai esat
2008-09-22 12:20
gal zinot kjp reikia ant tokios nissan 200sx padaryt kad faros mazai pasikeltu? zymiai graziau, nes tas pilnas atsivertimas tj trigdo
2009-05-17 21:07
Pasiskaitykit pvz kad ir cia forume www.per4m.lt, dar ne tokiu dalyko pamatysit